Vacature administratief medewerker

Voor onze vereniging zoeken wij een enthousiaste, zelfstandige administratief medewerker die gestructureerd werkt en oog heeft voor het werk dat gedaan moet worden. Gastvrijheid en de ander zien vinden we belangrijk. Als administratief medewerker ben je daarom bij ons niet alleen degene die zorgt voor de administratie van de scholen maar ook het eerste aanspreekpunt voor ouders en bezoekers en een luisterend oor voor collega’s.

Heb je interesse? Dan verwachten wij van je dat je

• je gestructureerd werkt en goed kunt organiseren;
  • je kennis hebt van en ervaring met Office 365, Adobe Indesign, Esis, AFAS, of bereid bent die ervaring op te doen;
  • je een open houding hebt en oog hebt voor de ander;
  • je goed kan samenwerken;
  • je aan overige schoolactiviteiten een bijdrage levert dan wel die organiseert;
  • je het identiteitsdocument van de vereniging onderschrijft.

Wij bieden je

• een schoolomgeving waarin we werken vanuit vertrouwen en aandacht hebben voor elkaar;
  • een werkplek waar het elke dag weer anders is door onze vrolijke kinderen;
  • een team waar we samenwerken en enthousiast zijn;
  • ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • een salaris conform cao PO.

Omvang

20-24 uur, precieze uren en invulling in overleg.

Word jij onze nieuwe collega?
Reageer dan door contact op te nemen met Iwan Kreuwers, telefonisch (06 55 81 10 14) of per e-mail.