Vacature leerkracht

Wij zijn voor de Suringarschool op zoek naar een leerkracht voor de kleuters.

Heb je interesse? Dan verwachten wij van je dat je

• een afgeronde lerarenopleiding basisonderwijs (PABO) hebt;
  • creatief bent en kindvolgend meespeelt;
  • goede vakinhoudelijke kennis en vaardigheden hebt op zowel didactisch als pedagogisch gebied;
  • ervaring hebt met het analyseren en interpreteren van opbrengsten;
  • extra ondersteuning kunt geven aan de leerlingen die dat nodig hebben, individueel of in een groep, en onderwijs passend kan maken voor ieder kind;
  • zorg draagt voor de communicatie met ouders als belangrijk pedagogisch partner;
  • aan overige schoolactiviteiten een bijdrage levert dan wel die organiseert;
  • kennis van en ervaring met de methode Speelplezier hebt of je die eigen wilt maken.

Wij bieden je

een omgeving waarin we werken vanuit vertrouwen en er aandacht is voor een ieder als persoon. De focus ligt daarbij op onderwijs en niet op randzaken. Net als dat iedere leerling zich gezien moet voelen, geldt dat ook voor de teamleden. We bieden een salaris conform cao PO en er is ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling, denk aan didactisch coachen.

Omvang

in overleg

Word jij onze nieuwe collega?

Reageer dan door een motivatiebrief + CV te sturen naar bestuur@verenigingsuringar.nl. Wij zoeken leerkrachten die ons identiteitsdocument kunnen onderschrijven en zien dit graag terug in je motivatiebrief.

Mocht je nog geen ervaring hebben maar wel bereid zijn om die ervaring op te doen en van je collega’s te leren, dan nodigen we je ook van harte uit om te reageren.

We vertellen je graag meer over onze organisatie en onze vacatures. Neem hiervoor contact op met Iwan Kreuwers, 06 55 81 10 14.